Zadzwoń, wypełnij
formularz kontaktowy
lub napisz do nas
opony@auto-opona.pl
505 450 918
» Zwroty i Wymiana

Reklamacje i Zwroty

 

1.Reklamację należy zgłosić do działu Reklamacj naszej firmy  za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.Pracownik Działu Reklamacji niezwłocznie skontaktuje się z Państwem i poinformuje o procedurze reklamacyjnej.


2. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu opon, faktura VAT lub paragon ze sklepu Auto-Opona.pl Identyfikacji Nabywcy dokonujemy na podstawie numeru zamówienia lub faktury VAT bądź paragonu.

3.Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę oraz skontaktować się z handlowcem naszej firmy.

4. Jeśli dostarczony Państwu towar nie był zgodny z zamówieniem prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie. Tak szybko, jak to możliwe wymienimy towar na inny, na swój koszt (pod warunkiem, że nie nosił on śladów użytkowania). Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie.
W przypadku braku dostępności towaru na wymianę firma Sport-Gum zastrzega sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych za zakupione opony .

 

Odstąpienie od umowy

 

1.Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

2.Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.

3.Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: Sport-Gum  Andrzej Tutkaj ul. Łukasińskiego 32a/29   71-215 Szczecin

8. Konsument ma obowiązek zwrócić towar do Sklepu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep, nie później niż 14 dni od dnia , w którym odstąpił od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

6.Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania.

7.Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.

 9. Konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru w wysokości równej opłacie za nadanie przesyłki kurierem lub za pomocą innego środka, wybranego przez Konsumenta.
 10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

11.Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach określonych w obowiązujących przepisach, a to w odniesieniu:

a) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1;
b) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania;
c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
d) świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego Zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
f) dostarczania prasy;
g) usług w zakresie gier hazardowych.

 

 


 

 Montaż opon w Szczecinie